Razvan Ciobanu, de urgenta la spital

Designerul celebru Razvan Ciobanu are calculi biliari, care ii provoaca mari dureri. Initial, din cauza fricii de spital, acesta s-a hotarat sa se trateze singur, acasa. Designerul a dezvaluit pe contul sau de socializare metoda la care a ales sa apeleze.
“Incerc un detox cu sare amara si ulei de masline. Daca are vreun rezultat am sa va updatez dupa. Am ajuns aici de teama de «cuţit», no, sa am bafta zic… sau «sa-mi rup piciorul». Am toate analizele, stiu cat de mari sunt pietrele si cica am sanse sa le fac sa treaca. Oricum trebuie repetata ecografia dupa”.

Insa, leacurile babesti nu au dat rezultatele asteptate si nu au putut tine locul medicilor, astfel ca Razvan Ciobanu a fost nevoit sa recurga la ultima varianta: designerul a mers la spital cu o criza severa. Precum a promis, si-a tinut prietenii la current prin interemediul contului de socializare.

 “As putea scrie un roman despre experienta mea inceputa ieri si neterminata inca… daca un drum (primul din viata mea) cu salvarea si vreo trei tentative, soldate cu revenire, de a pleca din camera de garda. Cred ca avem medici exceptionali, nu avem conditii in care sa isi exercite profesia si suntem prea multi pacienti pe cap de medic. Rezervele cu plata sunt antamate mai ceva ca apartamentele de lux de la hotel, iar saloanele pentru cei multi…neincapatoare. Nu cred ca se vor putea schimba conditiile nici in urmatorii 20 de ani. Oricum de ieri am descoperit pe propria piele cat de important este ca medicul/medicii care te preiau in urgenta sa isi doreasca sa te repuna pe picioare si sa te trateze. Am putut face comparatie cu un spital particular unde am simtit ca tot ce-si doreau era sa imi scoata bani din buzunar. Cat mai multi. Iar la stat si-au dorit doar sa nu ma mai doara si sa imi dea solutii, sa ma indrume spre ce ar fi bine de facut. De aseara nu mai cred ca toti chirurgii sunt macelari si nu mai cred ca cei pe medicina de urgenta sunt nepregatiti”.