Probleme in paradis

Pe langa problemele de sanatate pe care le are la picior, acuza dureri mari la coloana. Co-prezentatearea emisiunii “Splash! Vedete la apa” promite ca pana la finalul concursului va face o saritura, insa medicii o sfatuiesc sa evite astfel de sporturi riscante, pentru ca risca sa ajunga la spital.
Din dorinta de a impartasi cu fanii momentele bune, dar si pe cele rele, Bianca Bragusanu a postat pe Internet poze cu scheletul axial, cu comentariul aferent: “Ma doare! Imi vine sa vomit de durere”.
“Este foarte multa munca si la antrenamente toata lumea se accidenteaza. Filmarile curg incontinuu si este destul de greu. Nu am reclamatii, nu stau cu telefonul in mana si vin la filmari. Astept sa fiu laudata. Sunt co-prezentatoate alaturi de Roxana si probabil o sa fac si eu o saritura pana la finalul concursului. Sunt un om pozitiv si incerc sa nu dramatizez. Incerc sa iau ce e mai bun de la viata si am oameni langa mine de la care am ce invata, asa ca las problemele. Sunt mai linistita si lucrurile s-au asezat. Am tot timpul ocupat si prioritatea mea este emisiunea”, a afirmat vedetea acum cateva zile la “Un show pacatos”.