Bulgaria, El Dorado turistic

Avem foarte multi prieteni care si-au facut concediul in Bulgaria si care au fost foarte incantati - ne spuneau mereu ca ar trebui sa mergem si ca pentru o familie cu copii poate fi o destinatie perfecta. Am tot amanant insa momentul, pentru ca imi era greu sa cred ca poate fi chiar asa bine - si ieftin, si bun nu mi se parea ca exista. Anul asta insa am decis sa ne facem concediul acolo. Avand doi copii, am cautat o oferta avantajoasa si neaparat all inclusive. Asa ca am gasit o Oferta Bulgaria, mai exact Nisipurile de Aur, foarte buna pe www.sobisturism.ro.

Am ales un hotel cu piscina, desi statiunea e pe litoralul bulgaresc, pentru ca cei mici sunt innebuniti dupa piscina. Am ales astfel un hotel de patru stele, situat pe malul marii, dar care are o piscina imensa, de care copiii au fost absolut incantati, dar si cu tot felul de servicii de SPA, pentru noi, adultii. Sincera sa fiu, am fost putin sceptica la inceput - a fost cea mai ieftina vacanta in care am fost si chiar mai ieftina, ca sa nu spun mult mai ieftina, decat in orice vacanta petrecuta de noi pe litoralul romanesc. Mi se parea ca trebuie sa fie ceva la mijloc - ma gandeam ca poate hotelul nu e ca in poze (a fost chiar mai frumos decat in poze), ca preturile nu au cum sa fie atat de mici, ca serviciile sigur nu vor fi bune etc. Insa am avut surpriza ca vacanta sa fie, pe langa foarte accesibila, si una dintre cele mai reusite. Cum am spus, noi am optat pentru all inclusive, iar mancarea a fost diversificata, foarte buna, mereu proaspata si din belsug. In plus, serviciile sunt impecabile si ne-am simtit, in toate cele 7 zile, ca niste clienti VIP.

Din cate am vazut, exista si viata de noapte, deci cred ca este o destinatie perfecta si pentru tineri, insa noi am preferat sa ne odihnim si sa facem activitati atractive pentru copii. Dar ne gandim sa ne facem acolo o vacanta fara copii, asta daca ne vom strange o gasca mai mare la anul. E adevarat, nu e o statiune exotica, nu are foarte multe de oferit ca peisaj, fiind destul de asemanatoare statiunilor de pe litorarul romanesc, inca raportul calitate-pret este mult mai bun decat aici si chiar decat in multe destinatii in care am fost, asa ca eu cred ca merita sa bifati si litorarul bulgaresc pe lista destinatiilor de vacanta, macar o data.