The Must Do It list for Vama Veche

1. Cumpărături-suvenir. De fiecare dată când ajung în Vamă vreau să-mi cumpăr câte ceva care să-mi amintească de acest loc. Anul trecut mi-am cumpărat o frumoasă pereche de cercei pană-de-păun şi o alta, numai din lemn. Anul ăsta însă, am investit mai mulţi bani, ce-i drept. Mi-am cumpărat o trăistuţă la care visam de mult şi nu am avut posibilitatea să mi-o achiziţionez. Ce e atât de special la ea este faptul că e făcută dintr-o placă de vinil originală, cu simfonia spaniolă pentru vioară şi orchestră a lui Enescu. Foarte dreamy şi boemă, iar fundiţa de pe spate, face gentuţa şi mai girlie.

2. Trabucuri. În mod normal nu mai fumez, însă îmi place ca de fiecare dată când sunt în Vama Veche să pufăi un trabuc aromat (vanilie sau vişine). Iar dacă mai beau şi o cafea, rezultă un moment perfect.

3. Lampioane. Cerul plin de lampioane, clar e un moment extraordinar de văzut. Dar dacă iei şi tu parte la ridicarea lor, e şi mai plăcută senzaţia. 

4. Baie în mare. Desigur, dacă apa este gheaţă, nu este recomandată o baie cu totul. Însă, dacă eşti în Vamă şi nu ţi-ai băgat chiar şi pentru o secundă picioarele în apă, nu eşti un adevărat vamaiot.

5. Plajă. Chiar şi în luna mai este de evitat plaja făcută în intervaul ciritic 12:00-15:00. Însă, în afară acestor ore, recomand statul la soare. Nisipul este genial, muzica bună se aude de peste tot, oamenii sunt prietenoşi şi veseli. Chiar dacă nu-i cunoşti, te poţi alătura lor la la jocuri de voley, tenis, frisbee.

6. Masa La Canapele. Chiar de nu ai foarte mulţi bani, o masă bună tot trebuie să o mânânci. Cel mai ok loc găsit de mine, atât din punct de vedere al mâncării cât şi al decorului este clar La Canapele.

7. Dormitul în cort. Nu e întotdeauna foarte confortabil să dormi în cort, însă dacă ai câteva pături şi un sac de dormit situaţia nu e aşa neagră. Recomand însă cazarea în curtea cuiva. E mai sigur şi ai la dispoziţie o toaletă şi un duş, ceea ce pe timp de vară sunt daruri cereşti.

8. Concertele. Păi, muzica bună este principalul motiv pentru care aleg să merg în Vamă. Aşa că mereu caut să-mi programez perioada în care vin aici în funcţie de trupele prezente. Dacă nu se arată însă nimic interesant, rămân însă atâtea locuri unde se bagă muzică ok...