Sexy sau vulgar?

Este o diferenta clara intre cele doua trasaturi, daca le pot numi asa. E foarte fain sa fii sexy, insa mi se pare lamentabil sa fii vulgara. Iata cum vad eu lucurile relationand la cele doua cuvinte.

Sexy, inseamna  sa nu lasi nimic la vedere, si totusi sa se vada strict atat cat sa poata starni imaginatia unui barbat. Sexy, inseamana sa stii sa te retragi atunci cand e cazul, si sa nu te faci de ras. Sexy, poate fi un ruj frumos pe buzele perfecte. Sau de ce nu un barbat frumos langa o femeie perfecta. Sexy inseamana sa vezi tot ce e frumos intr-o femeie, fara sa strambi din nas. Sexy, poate fi chiar si o femeie dimineata la prima ora.

Vulgar? Vulgarul cred eu este peste tot. Insa la femei, vulgarul devine ca un produs ieftin si nefolositor. Vulgara e acea femeie, care nu ascunde nimic si face totul la vedere. E  vulgar din punctul meu de vedere sa te manifestezi intr-un mod intim in public, indiferent ce motive ai. Vulgar mi se pare sa fi femeie si sa fi obscena. A nu se intelege ca imi plac barbatii obsceni, doar ca ei parca au asta in ei. Femeile nu prea.
         
Prin urmare, fiecare din nou, alege cum vrea sa fie in viata, fie vulgar, fie sexy. Eu nu sunt nici una nici alta. Ma aflu undeva printre ele. Ma comport frumos, atunci cand am timp si chef, si daca simt nevoia sa injur, o fac, dar doar in intimitate. Niciodata persoanele din familia mea nu m-au auzit folosind cuvinte vulgare.