Despre divort

Azi, casatoriile nu mai sunt ce erau candva. Acuma toti se casatoresc repede si divorteaza la fel de repede. Divortul a devenit o moda printre tinerii din ziua de azi. Consider ca a divorta de partenerul tau, e o decizie radicala, finala. Si trebuie luata doar in cazul in care ai eliminat toate celelate variante de salvare a casniciei. Si eu cu sotul ne certam des. Uneori pentru nimicuri. Iar cand sunt foarte nervoasa ii spun ca divortez, dar nu as  merge niciodata pana la capat. Si daca ma gandesc bine nici nu i-am mai spus in ultima perioada chestia asta.

Divortul poate fi luat in considerare doar in cazurile extreme, cum ar fi violente si chestii mai grave de atat. Dar nu-mi place sa gandesc atat de negativ. Pe vremea buncii nu se divorta. As indrazni sa zic deloc. Nici asta nu era ok, fiindca a mea bunica a suportat multe chinuri din partea sotului. Dar din cate imi amintesc nu se divorta si de rusine. Ai fi ajuns in gura lumii si era jale!!!
        
Daca te uiti la televizor, toate relatiile dureaza maxim 5 ani. Si apoi urmeaza divortul. De cele mai multe ori cu scandal. E si normal la cei cu averi sa se certe pe bani, asta daca nu ai fost suficient de intelept incat sa-ti faci un contract prenuptial.

Daca intr-adevar va iubiti, si v-ati casatori cu gandul sa imbatraniti impreuna, luati aminte la ce a spus preotul la cununia religioasa. Suntem impreuna la bine si la greu. Dar multi uita partea cu greul! Din pacate.