Vizite inopinante

Nu imi plac vizitele astea puse asa pe nepusa masa. Daca sunt plecata de acasa, si persoana respectiva trebuie sa ma astepte? De asta mereu al meu cand vrea sa vina cineva la noi le spune sa sune inainte. Unii se supara, fiindca nu inteleg care-i treaba cu sunatul. Si atunci musai sa le explici, ca poate nu suntem acasa, si vin degeaba, si e mai bine sa sune.
 
De obicei vizitele astea le fac ai mei. Si ma enerveaza la maxim, fiindca niciodata nu stiu ce toane au. Nu o data s-a intamplat sa gaseasca apartamentul dezordonat, si mama sa se crizeze ca sunt o sotie destrabalata. Ma lasi? Nu am avut chef sa fac curat fix in momentul ala. Aia nu inseamna ca in casa mea e jeg in permanenta. Si mai e si categoria care se anunta pe la ora 8 seara ca vor sa vina in vizuita. Si vin si uita sa mai plece. Mai nene, noi avem un copil, un job, poate nici nu am apucat sa mancam... Doar ca mi-e cumva sa bat apropouri din astea daca oamenii nu se simt. Si cand vad ca se face super traziu, deja nu mai bat apropuri de plecat ci de ramas peste noapte la noi.
 
Insa acuma chiar nu va mai fi cazul cu doi copii mici in casa. Eu nu am facut din astea niciodata. Sau ma rog decat cu oameni care am stiut ca-mi sunt prieteni si nu se suparau.