Unde sa cauti teren de vanzare

Impreuna cu sotul meu mereu ne-am dorit sa construim casa noastra din temelie, sa fie undeva nu foarte departe de oras, insa suficient de izolata de galagia urbana. Cand am reusit sa adunam banii de care aveam nevoie, cu putin ajutor din partea familiei, am ajuns sa cautam teren de vanzare pe care sa ne ridicam casuta noastra.

Cautam anume un teren de vanzare, deoarece ne gandeam sa planificam noi intreaga constructie si amplasare, sa nu luam o casa de-a gata, deoarece voiam sa fie ceva facut intr-un fel cu mainile noastre, sa fie gandit de noi, mai ales ca sotul meu este arhitect si are foarte multe idei ingenioase. Nu voiam sa ne luam o casa gata construita, nu ca nu am fi reusit sa o facem pe placul nostru, dar ne gandeam ca odata ce gasim un teren de vanzare care sa se potriveasca asteptarilor noastre, atunci vom putea sa ridicam noi casuta noastra, asa cum ne dorim si sa o facem cu drag si dedicare. Ne-a fost un pic cam greu sa gasim un teren de vanzare. Initial ne-am gandit sa apelam la o agentie imobiliara, insa am renuntat, deoarece ni s-au parut exagerate comisioanele, de aceea am inceput sa cautam noi insine si nu ne-a luat foarte mult timp pana am gasit acel teren de vanzare care sa ne placa la amandoi.

Am reusit sa-l gasim datorita unui site online de anunturi, ne-a placut mult amplasarea si pretul ni s-a parut decent, de aceea am ajuns sa stabilim o data de intalnire cu proprietarul. Locul ne-a placu mult, terenul avea o amplasare excelenta, de aceea in urma unor negocieri scurte am batut palma. Suntem tare fericiti acum, cu toate ca partea cea mai grea abia urmeaza.