Pantalonii pot fi o alegere la indemana pentru orice tip de eveniment

Mereu am fost o fire boema, visatoare, deschisa, vesela. Caut sa evidentiez asta, prin modul in care ma imbrac, prin modul in care imi aleg tinutele. Sunt o fire meticuloasa, tocmai de aceea imi iau tot timpul de care am nevoie pentru a construi tinuta perfecta. Aleg cu grija si atentie, piesele vestimentare si accesoriile. Cred ca o tinuta este incompleta fara accesorii. O geanta, o pereche de cercei, un colier, o bratara pot pune in valoare tinuta mult mai frumos. In garderoba mea se regasesc foarte multe rochii, insa si foarte multe perechi de pantaloni.

Rochiile pe care le detin sunt in general rochii de vara. Mereu am asociat rochiile cu caldura si soarele, cu finetea si delicatetea. Vara port foarte des rochite, de toate felurile. Le ador in special pe cele cu imprimeuri vesele cu volanase aruncate subtil, pe ici colo, cu guler de dantela sau fundite de scolarita. Vara este vremea ideala pentru ele.

Pe de alta parte, pantalonii mi-au placut mereu, pentru ca sunt comozi, ii pot purta in orice context, la orice ocazie, fie ea si una mai sobra. Pantalonii ne sunt foarte utili atunci cand temperaturile nu sunt foarte ridicate si cand ne dorim sa fim si protejate dar si elegante. Am fost chiar la un botez, imbracata cu niste pantaloni de inspiratie masculina, o bluzita simpla alba si o vesta clasica. Toate persoanele prezente mi-au apreciat tinuta si indrazneala si m-au laudat pentru alegerea facuta.

Multe din cumparaturi le fac direct din magazine, insa nu ma feresc deloc de mediul online daca vreau sa caut pantaloni pentru femei. Un loc ideal unde puteti gasi pantaloni femei, dar si alte obiecte vestimentare este www.myieftin.ro Am intrat, la recomandarea unei prietene si nu am putut sa nu achizitionez ceva, mai ales ca preturile iti fac cu ochiul inca de la inceput.