Cum sa faci sa fie bine

Mi-am dat seama ca indiferent ce vei alege sa faci in viata, tot vor exista persoane care sa comenteze ceva. De rau evident, fiindca de bine nu prea se comenteaza. Iar astia ce comenteaza de rau, sunt in general cei care mor de invidie ca tu ai ajuns undeva si eu au ramas asa jos, undeva unde poate nici ei nu credeau ca vor fi.
 
Eu nu prea am pe cine sa fiu invidioasa.In principiu fiindca stiu ca nu rezolv nimic, si in al doilea rand fiindca ma cunosc. Nu cred ca as putea sa fiu invidioasa pe cineva care are o firma de nush ce chestie, fiindca eu nu ma pricep la afaceri deloc. Poate ca mi-ar place sa fiu directoare la propria mea gradinita. Asta da. Cred ca m-as da peste cap, ca sa pot ajunge directoare. Insa stiu ca in general oamenii care ajung pe culmile succesului, isi atrag dupa sine si o gramada de dusmani. Oamenii care nu isi pot vedea de viata lor ci musai sa scormoneasca in viata altuia. Si mai trist e atunci cand mai multi oameni de succes isi fac rau unii altora. Noi astia mai saraci, nu prea avem cu ce sa ne facem rau, dar ei, avand in vedere ca invart sume mari de bani, cine stie ce isi pot face.
 
Dupa cum spuneam, daca vrei sa faci un bine esti luat de prost, daca nu faci, ca de ce nu faci, ca esti zgarcit, si uite asa nimic din ce faci nu e bine pentru nimeni. De-asta eu am hotarat sa nu mai tin cont de nimeni si nimic atunci cand vreau sa fac ceva in viata mea.