Caldura sau frig?

Sunt curioasa voi ce preferati. Mie imi place indubitabil caldura. Asa ma pot imbraca normal, fara sa ma simt grea. Ador caldura, fiindca atunci, natura prinde din nou viata si nu doar natura. Parca toti oamenii sunt mai veseli, mai linistiti, se pregatesc de vacante, de iarba verde.
 
Caldura sa fie. Dar nici de 40 de grade, fiindca ma face irascibila. Sa fie o caldura asa cam in 30 de grade. In momentele astea, imi place sa ma bucur de viata. Sa ma intind intr-un lan de grau si sa simt mirosul pamantului. In acelasi timp sa poti privi cerul, de un albastru inimaginabil. Iar norii plutesc asemeni unei pene si se bucura si ei, de caldura frumoasa a naturii. Verdele copacilor mereu ma duce cu gandul la fericire. Si nu in ultimul rand la renastere. Fiindca toamna frunzele cad, atunci cand inmuguresc astept cu nerabdare sa creasca. Iar cand totul este verde, pot spune cu mana pe inima ca a venit intr-un final caldura. Frigul ma indispune. Nu imi place nici cat negru sub unghie. Mi se pare ca nu pot face nimic. Musai sa stau tot timpul in casa. Mai ales iarna. Evident ca sunt si optiuni, cum ar fi mersul la patinaj, sau la piscinele acoperite. Dar tot nu-mi surade ideea asta. Daca merg la patinaj, si mi se face frig, imi dispare subit cheful si nu mai am nicio treaba cu patinajul. Singurul moment care imi place din toata perioada frigului sunt sarbatorile de iarna. Si cam atat. Nici vremea ploioasa nu imi place. Atunci e clar ca trebuie sa stam in casa, vrem nu vrem. M-a prins o data o furtuna in plin centrul orasului si nu mai vreau. Deci, pentru mine clar caldura e pe primul loc. Dar pentru tine?