Special pentru “fanii” mei!

Desi nu sunt perfecta, (nici nu vreau, nici nu pot)…constat ca sunt o “personalitate” atat de importanta,incat unii nu pot trai fara mine,iar altii nu pot trai din cauza mea! :) ) De-a dreptul amuzant!  Frate,lasandu-i la o parte pe cei care ma considera indispensabila si carora le face placere sa se afle in compania mea, voi astia care nu ma puteti inghiti,n-ati vrea sa incercati cu putina lamaie?!  Adica,vreau sa spun ca nu sunt chiar asa gretoasa…iar daca esti vreun/vreo lesinat/a care n-are loc de mine, muta-te! Be my guest! Si asa… putini imi intra in gratie, iar la prima greseala, primesc eject!  E interesant cum pot trece de la o stare la alta, si mai ales cum instantaneu ma enervez si pun pielea de drac pe mine! Razbunarea e cea mai dulce! Si parca e din ce in ce mai dulce cand ai ca adversar un incult, un mitocan, un pierde-vara, intretinut de “mami”, caruia nu ii ajungi cu prajina la nas…si caruia simti nevoia sa ii dai o lectie! Acum daca ati vrea sa ma scuzati, am un manunchi de chei, dar si cateva floricele de desenat pe-o “campie” verdeee ! >:)