Ce faci in fiecare zi ca sa-ti atingi visul

Visele astea … daca n-ar mai fi atat de intangibile cu siguranta nu ar mai fi vise. Dar mai sunt si visurile, adica telurile, scopurile noastre in viata, pe care le fixam atat de tare incat uitam sa ne mai raportam si la ceva real, sau cel putin de pe langa noi. Oamenii viseaza dar cateodata o fac in zadar pentru ca ei nici macar nu stiu cum e sa lupte pentur visul lor si se duc dincolo de nori si raman acolo. Eu visez adesea si imi trec pe lista totul. Si nu ma refer la visele de noapte, ma refer la cele de zi. Planurile pe care mi le fac impreuna cu cel drag ca sa ajungem cumva la o o finalitate frumoasa, dar cred ca nici acolo nu ne vom opri. Cred ca ce mai important lucru pe care il poti face in fiecare zi ca sa-ti atingi visul este sa nu uiti ca il ai. Sa mergi atent peste tot pe unde ajungi, sa te uiti si in stanga si in dreapta, sa analizezi totul si sa nu refuzi nimic, sa iei totul ca pe o experienta care se aduna la scopul final, care te ajuta si te formeaza intr-un fel.

Chiar daca nu faci nimic pentru ca nu poti ca sa faci ceva sa iti atingi visul, atunci macar gandeste-te la el si nu-l uita. Insa daca iti sta in putere, nu ezita sa faci orice. Daca de exemplu vrei sa fii un renumit manager atunci incearca sa inveti orice, fa cursur de specializare, incearca sa citetsi cat mai multe carti, aduna cat mai multe informatii si fa mult voluntariat in companii de prestigiu sau in companii mai mici. Nu scapa nimic printre degete.

Iar daca vrei cumva sa te faci actor atunci mergi in fiecare zi la teatru, pastreaza-ti frumusetea, tineretea, elasticitatea corpului pana in momentul in care urmeaza sa dai une xamen sa intri la un curs sau incearca sa faci zilnic exercitii, sa citetsi multe opere, multe acte, drama, poezii, orice. La urma urmei atunci cand vrei sa iti implinesti un vis te agati de tot, de orice.

Eu - in persoana, aplic multe. Sistemul meu e cam haotic, insa in final reusesc sa le implinesc. Imi spunea cineva de curand ca sunt tipicara si ca am prea multe fixuri. Dar fixurile mele sunt deschise, adica vad unde trebuie sa ajung insa nu ma dau in laturi de la nnimic, incerc orice vrea viata sa-mi ofere. Totusi pe lista mea sunt trecute telurile alea marete pe care musai trebuie sa le ating, pana la o varsta, chiar daca pana acolo dureaza ceva.

Viata ne poarta pe nebanuite cai, de aceea este important sa nu uiti niciodata pentru ce ai plecat la drum si nici de unde ai plecat si nici ce ai intalnit pe drum. Experienta reprezinta in cele din urma un tel marunt pentru cel final.