Procesul de comunicare online reprezinta o parte extrem de importanta – daca nu chiar cea mai importanta – pentru o campanie actuala, fie ca vorbim despre o campanie de imagine sau despre una politica sau de marketing de business. Asa cum campaniile de publicitate ale marilor companii aloca un buget din ce in ce mai mare pentru publicitatea online, aceasta castigand teren in fata reclamelor pe TV si print, la fel si campaniile de promovare isi gasesc un teren foarte bun de exploatat pe mediul online. Si asta pentru ca mediul online este mediul care de-a lungul anilor a beneficiat de cea mai rapida crestere a numarului de utilizatori.
Nu mai incape niciun fel de indoiala, ca dincolo de rolul lor de mijloc de socializare intre indivizi, retelele de socializare - denumite generic social media – sunt o cale extrem de importanta pentru crearea unui brand (daca vorbim despre un “produs” nou) sau pentru mentinerea imaginii de brand (daca este vorba despre un “produs” vechi pe piata). Un cont pe Facebook (reteaua de socializare cu numarul cel mai mare de utilizatori), dar si pe alte retele de socializare, aduce cu sine vizibilitate si te mentine “viu” in mintea utilizatorilor. Un cont bine intretinut pe retelele de socializare, postarea constanta de imagini sau clipuri, actualizari de stare, etc, va face din business-ul pe care il promovezi o constanta in viata eventualilor clienti.
Dincolo de site-urile de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, comunicarea online se poate realiza si prin mijloacele clasicele – site, blog, newsletter in format electronic, dar si pe retele de videosharing, gen YouTube.
Punctul de start intr-o campanie de promovare online il reprezinta stabilirea publicului tinta (targetul campaniei), dar si stabilirea directiei strategice – cea care contribuie la eficientizarea muncii pentru obtinerea unui maxim de rezultate. Mentinerea permanenta a contactului cu publicul tinta reprezinta si ea un element esential al unei campanii. Secretul insa consta in “exploatarea” tuturor mijloacelor online, astfel incat mesajul sa atinga cat mai multi potentiali clienti.
Nu mai incape niciun fel de indoiala, ca dincolo de rolul lor de mijloc de socializare intre indivizi, retelele de socializare - denumite generic social media – sunt o cale extrem de importanta pentru crearea unui brand (daca vorbim despre un “produs” nou) sau pentru mentinerea imaginii de brand (daca este vorba despre un “produs” vechi pe piata). Un cont pe Facebook (reteaua de socializare cu numarul cel mai mare de utilizatori), dar si pe alte retele de socializare, aduce cu sine vizibilitate si te mentine “viu” in mintea utilizatorilor. Un cont bine intretinut pe retelele de socializare, postarea constanta de imagini sau clipuri, actualizari de stare, etc, va face din business-ul pe care il promovezi o constanta in viata eventualilor clienti.
Dincolo de site-urile de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, comunicarea online se poate realiza si prin mijloacele clasicele – site, blog, newsletter in format electronic, dar si pe retele de videosharing, gen YouTube.
Punctul de start intr-o campanie de promovare online il reprezinta stabilirea publicului tinta (targetul campaniei), dar si stabilirea directiei strategice – cea care contribuie la eficientizarea muncii pentru obtinerea unui maxim de rezultate. Mentinerea permanenta a contactului cu publicul tinta reprezinta si ea un element esential al unei campanii. Secretul insa consta in “exploatarea” tuturor mijloacelor online, astfel incat mesajul sa atinga cat mai multi potentiali clienti.